web 2.0

۹.۱۱.۸۷

عطر آن است که ببوید

وضعیت بحران اقتصادی بالاخره وزیر اقتصاد رو هم وادار کرد اعتراف کنه این مصیبت ایران رو هم داره در خودش غرق می کنه. وضعیت شغلی هیچ کس چندان تعریفی نداره. اوضاع کاسبهای خرده فروش هم که ابداً جالب نیست و همشون به این امیدن که رسیدن عید اوضاع رو بهتر کنه.
همزمان با این شرایط امسال سی امین سالگرد انقلاب هم هست. قرار شده تو همه شهرهای و استانهای کشور نمایشگاههایی زده بشه که در اونها دستاوردهای سی ساله انقلاب به نمایش دربیاد. همه ادارات دولتی و شرکتهای دولتی، نیمه دولتی و حتی خصوصی می بایست لزوماً در این نمایشگاه ها شرکت کنن (این رو معاون فرماندار با تهدید از ما خواست). این موضوع برای شرکت ما (علی رغم اوضاع مالی نامساعد به خاطر وضع خراب بازار) هزینه میلیونی رو موجب شد. مطمئناً حالا مسابقه خودنماییِ مدیرهای دولتی راه خواهد افتاد و هر سازمان، اداره یا شرکت چندین میلیون هزینه خواهد کرد. با یک حساب سرانگشتی می شه فهمید میلیاردها تومن تو کل کشور خرج خواهد شد.
ما حصل سی ساله اگه قراره جایی معلوم باشه، اون عرصهٴ زندگی واقعی و روزمرهٴ مردمه نه غرفه های مجلل و پرخرج از جیب مردم. اگر همین هزینه ها جهت رفع فقر و بیکاری فراگیر خرج بشه ...

balatarin
Delicious
Twitter

0 نظر:

ارسال یک نظر