web 2.0

۲۱.۵.۸۷

نامه سرگشاده به رئیس جمهور


جناب آقای رئیس جمهور
با سلام و احترامِ بی نهایت
الهی من فدای پاچهٴ خوشمزهٴ خوش خوراکت شوم. الهی مردُم ک.ب تصدق سخنان سقراط گونه ات شوند. خداوند ما را به فیض ادراک معجزاتت برساند. متاسفانه در سفر اخیری که حضرتعالی به استان زادگاه اینجانب، کهگیلویه و بویراحمد داشته اید بنده به دلیل استقرار در استان نفت پرورِ مجاور افتخار حضور در محضرِ عارفانه و مهندسانهٴ آن جناب را نداشته ام. لذا اکنون این نامه را که مطمئن نیستم سرش به خوبی گشاده هست یا نه، به حضورتان تقدیم می دارم.
غرض از تصدّی اوقات شریف این است که اینجانبان ساکنان استان فوق الذکر در اصل و کاملاً ونزوئلایی می باشیم. یعنی در واقع مادر بزرگِ مادریمان عراقی است و مادر بزرگ پدریمان فلسطینی. بسیاری از اجداد ما هم لبنانی و افغانی می باشند. همچنین کوههایی هم که حضرتعالی در اطراف یاسوج مشاهده فرمودید در گذشته بلندیهای جولان خوانده می شدند که اجانب و بدخواهان مردم من آنها را زاگرس نامیده اند! لهجه لُری و ترکی قشقایی هم که در استان شنیده اید در واقع برای ناشناس ماندن از عوامل آمریکای جنایتکار است و الّا زبان اصلی ما عربی و زبان دوم ما هم اسپانیولیِ ویژه مستعمرات می باشد.
چنانچه در طول سفر، افراد معلوم الحالی سعی در تشویش اذهان عمومی دولت محترم را داشته اند و گفته اند که این مردم لُر هستند و از اصیل ترین ایرانیها هستند و تا تاریخ تاریخ بوده ایرانی و وفادار به این خاک بوده اند و اسکندر را آریوبرزنِ اینها شکست داده و تیمور لنگ توی همین کوهها شکست خورده و غیره و ذلک؛ مطمئن باشید دروغ می گویند. چه بسا اینها عوامل آمریکای جنایتکار، صهیونیسم جهانی، مافیای نفت، کامند بانک یا اصلاح طلبانِ از دشمن بدتر یا از همه اینها وحشتناک تر رای دهنده های آقای هاشمی باشند!!!
اگر باور ندارید جهت اطمینان شما عرض می شود: به ریش عمو فیدل سوگند! قسم به موی مبارک هنیه! به کشِ تمبانِ و کوکهای مصرفی عمو هوگو! قسم به تخم چپِ چه گوارا که راست می گویم!
اکنون که خاطر مبارک آسوده شد و اطمینان حاصل گشت درخواستهای مردم ک.ب به شرح ذیل اعلام می گردد:
1- کمکهای یک میلیارد دلاری مشابه کفار بعثی، ببخشید برادران عراقی!
2- اگر مورد اول میسر نیست لااقل یک عدد از وامهای 225 میلیون دلاری مشابه فک و فامیلهای بولیوی
3- سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری مشابه خویشاوندان ونزوئلاییمان و در صورت امکان ساخت مسکن هایی مشابه مسکن های حاتم بخشانه ای که در آن دیار بر پا گردیده
4- ساخت جاده و پل و تاسیسات زیربنایی مشابه برادران لبنانی (حالا اگر نشد ما به کارهای مشابه آنچه برای برادران افغانیمان می شود هم راضی هستیم)
5- هزینه خرید اسلحه جهت جنگ با ایادی استکبار لازم نیست، سنگ دوربرد به قدر کافی در کوههای استان موجود می باشد.
balatarin
Delicious
Twitter

0 نظر:

ارسال یک نظر