web 2.0

۲۶.۱.۸۷

داشتن کامنت در خوراک وبلاگ


متاسفانه خوراک بلاگر و بسیاری از سرویسهای دیگر امکان کامنت گذاشتن ندارد و شاید به همین دلیل باشد که بسیاری از ما از خیر خوراک خوانها می گذریم. هر چه باشد خاصیت اصلی وبلاگ رابطه دوسویه آن بین خواننده و نویسنده است. من برای حل این مشکل از یک راه حل ساده استفاده می کنم. اگر به تنظیمات وبلاگتان بروید:
Setting>site feed> Post Feed Footer
در فضای این بخش من لینک یک صفحه خالی کامنتهای یک پستم در هالوسکن رو قرار دادم. وقتی شما بر روی کلمه کامنت در انتهای هر پست من کلیک کنید صفحه کامنت مورد نظر در هالوسکن باز می شود و شما می توانید کامنت بگذارید. عیب قضیه این است که کامنتهای همه پستها در همین یک صفحه می آید و فقط باید امیدوار بود که خواننده نام پست مورد نظرش را هم در کامنتش بیاورد. بدیهی است شما می توانید پیوند یک صفحه (تماس با من) یا هر صفحه دیگری را به جای آن قرار دهید.
balatarin
Delicious
Twitter

0 نظر:

ارسال یک نظر