web 2.0

۶.۱۱.۸۶

غلامرضا تاجگردون

بالاخره اصلاح طلبان تصمیمشان را برای گچساران گرفتند. مهمتر از آن غلامرضا تاجگردون که از معدود مدیران موفق اهل گچساران است برای ورود به بازی سیاست در این شهر عزمش را جزم کرد. نام وی در لیست اصلاح طلبان زنگ آغاز مبارزه را برای راستی ها به صدا درمی آورد. نماینده فعلی فردی است به نام علیمراد جعفری که فارغ از حزب و جناحش متاسفانه از لحاظ سیاسی بسیار ضعیف و ناکارآمد است. بنابراین چنانچه تاجگردون رد صلاحیت نشود و اصلاح طلبان بتوانند با راهبردی مناسب در این شهر تبلیغاتشان را پیش ببرند، یک کرسی را به نفع خودشان رزرو خواهند کرد. البته با توجه به سوابق پیشین در رد صلاحیت پسرعموی وی (بهرام تاجگردون) و جایگاه و احترام غلامرضا تاجگردون به علاوه ساختار قبیله ای شهر و قبایل حامی وی رد صلاحیت او به لحاظ امنیتی به هیچ عنوان معقول و قابل قبول نیست. مورد دیگری که قابل تامل است صندوقهای سیاری (!) است که نیمه شب دور گذشته انتخابات از راه رسیدند و امثال آقای جعفری را تا کرسی وکالت مجلس رساندند.
به هر حال برای آقای تاجگردون آرزوی موفقیت دارم.
معرفی تاجگردون به زبان خودش:
{{ هم اکنون عضو هیات علمی یکی از موسسات دانشگاهی می باشم .ازسال 1380 تا سال 1384 معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور بودم . قبل از ان به مدت قریب به 10 سال رییس سازمان برنامه استانهای فارس و کهگیلویه بودم و مدت یک سال نیز در وزارت اقتصاد بعنوان مدیر کل و معاون دفتر تحقیقات سیاستهای مالی انجام وظیفه می کردم. متولد شهرستان گچساران از استان کهگیلویه و بویر احمد هستم و متاهل و دارای سه فرزند هستم. به مبانی نظام جمهوری اسلامی اعتقاد دارم وتنها افتخار خودم را خدمت به مردم ، نظام و همراهی با بسیجیان خون دل خورده جبهه های جنگ می دانم. }}
پیوندهای مفید:
سایت شخصی تاجگردون (متاسفانه به روز نمی شود و دارای ایرادات زیادی است)
سازمان منحله
تبلور تمركز گرايي با شعار تمركز زدايي
balatarin
Delicious
Twitter

0 نظر:

ارسال یک نظر