web 2.0

۲۷.۷.۸۵

غواصها

امروز یه صحنه زشت از یه رفتار زشت که به شدت تو فرهنگ ما جا افتاده توی یه اداره دیدم که فکر می کنم واجبه همه مون راجع بهش فکر کنیم و تا جایی که ممکنه تغییرش بدیم: زیرآب زدن.

وقتی تو یه سیستم افرادش به جای اینکه حواسشون به کارشون باشه زیرآب همدیگه رو بزنن و برا روسا خودشیرینی کنن، نتیجش می شه اوضاع قاطی پاطی فعلی ما ایرانیها.

تو سربازی یه ارشد داشتیم که اولین نفری از گروهان ما رو که زیرآب همخدمتیش رو زد به شدت جلوی همه ما تنبیه کرد. گروهان ما در رژه و کلیه فعالیتای نظامی یه سر و گردن بالاتر از همه گروهان های هم دورش بود و من شک ندارم که یکی از اصلیترین دلایلش همین پرهیز اعضای گروهان از زیرآبزنی و پاچه خواری بود که باعث می شد سعی کنن فقط به بهتر شدن عملکردشون دقت کنن، در حالی که متاسفانه بسیاری از مدیرا بین پرسنلشون حتی جاسوس می ذارن تا زیرآب همکاراشون رو براشون بزنن!

به هر شکل این رفتار بی نهایت زشت و زنندست و خیلی وقتا موجب بریده شدن نون خانواده هامی شه. امیدوارم روزی این رفتار شرم آور از فرهنگ ما محو بشه.

***

خارج از دستور: دیشب مسابقه فوتسال داشتیم و جاتون خالی 4-1 باختیم. بعد از هر یک یا دو دقیقه نفسم می برید. جناب شکم هم که ناجوانمردانه در حال پیشرویه.گمونم باید با جدیت یه تغییر عمده توی برنامه هام بدم و ورزش رو دوباره از نو شرو کنم.

balatarin
Delicious
Twitter

2 نظر:

علی گفت...

ترسم آخر که شود بی ره گم
سید کوچکت از هیبت کم

علی گفت...

ترسم آخر که شود بی ره گم
سید کوچکت از هیبت کم

ارسال یک نظر