web 2.0

۱.۲.۸۹

با پستلینگ وبلاگها و حسابهای رسانه های اجتماعی خود را مدیریت کنید


بازاریابی و مدیریت نشانهای تجاری به سوی رسانه های اجتماعی پیش می رود و گاهی دشوار است که همه شبکه های اجتماعی را که در آن عضویت دارید مدیریت کنید. ابزارها و نرم افزارهایی که مدیریت همزمان این شبکه ها را میسّر می سازند می توانند در این راستا مفید باشند. یکی از این نمونه ها پُستلینگ (Postling) است.
پستلینگ ابزاری برای مدیریت شبکه های اجتماعی است که اجازه می دهد چند نفر (به صورت گروهی) چندین حساب کاربری در شبکه های اجتماعی را به صورت یکجا مدیریت کنند. یعنی در واقع شما می توانید بلاگیدن، توییت کردن، استفاده از فیسبوک و سایر شبکه های اجتماعی را یکجا انجام دهید. در این مطلب سعی شده برخی از ويژگیهای کلیدی و فواید پُستلینگ (Postling) بیان شود:
سازماندهی و مدیریت حسابهای کاربری در شبکه های اجتماعی
پُستلینگ (Postling) کمک می کند سازماندهی شبکه های اجتماعی را ساده و راحت انجام دهید. با تجیمع کلیه حسابهای کاربری شبکه های اجتماعی در یک محل آشفتگی کارها و گرفتاری ورود و خروج به سایتها و به خاطر آوردن تعداد زیادی کلمه عبور از میان برداشته خواهد شد.
تصور کنید حساب شما در وبلاگتان، توییتر، فیسبوک، فلیکر، تامبلر و غیره در یکجا متمرکز شود. شما به راحتی قادر به سازماندهی و متمرکز شدن کارهایتان می شوید.
سطح دسترسی را با گروه خود به اشتراک بگذارید
اگر با یک تیم بازاریابی کار می کنید و یا چند مشتری دارید می توانید سطح دسترسی مدیریت حسابها را با آنها به اشتراک بگذارید و با آنها همکاری داشته باشید. شما می توانید کنترل کنید که کدام حساب کاربریها را ببینند، کدام نشانهای تجاری را مدیریت کنند و اینکه بتوانند دسترسی مدیریتی خود را با دیگران شریک شوند یا خیر.
هر کسی که حق دسترسی به حسابها را داراست می تواند همه محتوایی را که در حسابهای کاربری منتشر می شود ببیند و این موضوع به معنی پاسخگویی و شفافیت بیشتر است.
انتشار محتوا در حسابهای کاربریتان
انتشار محتوا در حسابهای کاربری شما با پُستلینگ (Postling) بسیار ساده است. رابط کاربری آن شبیه وردپرس است و به شما اجازه می دهد یک پست وبلاگی بنویسید و انتخاب کنید که در کدام شبکه اجتماعی می خواهید آن را منتشر کنید.
تنها ظرف چند دقیقه شما می توانید یک پست وبلاگی بنویسید، صفحه فیسبوک و یا توییتر خود را با لینک آن پست به روز کنید و تصاویر موجود در پست را در فلیکر آپلود کنید.
شما همچنین می توانید یک پست وبلاگی یا گزارش وضعیت در شبکه های اجتماعی را برنامه ریزی کنید که در آینده منتشر شوند.
ارتباط با خوانندگان
ويژگی ارزشمند دیگر پُستلینگ تجمیع کامنتهاست. چنانچه در هر کدام از سرویسهای فوق الذکر کسی کامنتی برای شما بگذارد در داشبورد پستلینگ شما نمایش داده خواهد شد.
شما به راحتی در همانجا می توانید به کامنتها پاسخ بدهید و پاسخ شما نیز در همان شبکه اجتماعی نمایش داده خواهد شد.
پیگیری مکالمات
شما می توانید از طریق تَب پیگیری پُستلینگ آنچه را مردم در خصوص نشان تجاری شما می گویند پیگیری نمایید. همچنین می توانید آنچه را درباره شما در توییتر، فیسبوک، یلپ، و سیتی سرچ می گویند مشاهده کنید. به نظر می رسد این ويژگی جدید باشد، چرا که پُستلینگ خدمات سایتهای تازه تری که مردم به آنها علاقمندند را نیز ارائه می دهد.
نتیجه:
ابزار مدیریت یکجا و هماهنگ شبکه های اجتماعی می تواند ابزاری مفید در راستای مدیریت نشان تجاری شما باشد. امکان مدیریت یکپارچه و متمرکز شما را قادر می سازد وقت کمتری صرف کنید که خود نکته قابل توجهی است. همچنین این امکان به شما داده می شود که برای شبکه های اجتماعی که پیش از این نمی توانستید برایشان وقت صرف کنید، بازده بالاتری داشته باشید.
منبع این مطلب سایت (makeuseof.com) است.
balatarin
Delicious
Twitter

0 نظر:

ارسال یک نظر