web 2.0

۱۶.۱.۸۹

احمدی نژاد زیر خط فقر


سایت پرچم اساسی زده به صحرای کربلا و آنچنان روضه ای در مظلومیت حضرت محمود سروده که جیگر سنگ هم آب می شه. در همین راستا این حقیر پیشنهادات زیر رو مطرح می کنم:
1- بخشی از چند میلیارد دلاری که در طول حاکمیت حضرت محمود بر دولت ایران دو دستی تقدیم ونزوئلا، بولیوی، جزایر قمر، حماس و سایر برادران ایشان شده به حساب معجزه قرن ریخته بشه تا از این فلاکت نجات پیدا کنه.
2- بخشی از چند میلیارد دلاری که در این چند سال سیاه خرج هسته بازی و اسلحه بازی ایشان شده به عنوان پورسانت از برادران روس، کره شمالی و چین اخذ بشه و تقدیم خاک پای جواهر آسای ایشان بشه.
3- درصد ناچیزی از سرمایه هایی که در طول این دوره به حساب برادر رحیمی، سردار محصولی، سردار علی آبادی و سایر سرداران رشیدِ عاقبت به خیر ریخته شده تقدیم ایشان بشه. قول می دهم برا خودش و هفتاد نسلش بس باشه.
4- یک هزارم هزینه سفرهای استانی (هتل و پرواز همراهان، چاپ بنرها و پلاکاردها و پوسترها، پذیرایی از همراهان، هزینه بسیج مردم و الی ماشاءالله) تقدیم رئیس دولت بشه تا ایشان و چند نسل آیندشون در رفاه و آسایش اعیانی زندگی کنند و اینقد جیگر ملتو کباب نکنن.
5- یک میلیونیوم موجودی صندوق ذخیره ارزی که در طول تصدی ایشان مشمول امدادهای غیبی شده پیدا بشه و به ایشان و همه اهالی محترم آرادان داده بشه تا برای نسلها برن صفاسیتی و دست از سر ایران بردارن.
6- حقوق یکی از هفت شغل آقای الهام و یا شونصد شغل آقای رحیم مشایی (اسنفدیار جوووون!) به حساب رئیس دولت ریخته بشه تا اینقد آبروی یه مملکت با این ننه من غریبم بازیا بر باد نره.
7- کمیته محترم امداد یه برنامه ويژه جشن عاطفه ها بذاره و همه ملت از جمله مخالفین در آن شرکت کنن. من بالشخصه قول شرف می دم به شرط اینکه رئیس دولت لباس درست و حسابی بپوشه و ریشش رو مرتب اصلاح کنه از همین وبلاگستان چندین میلیون تومن برای حفظ آبروی مملکت واسش جمع کنم. این خط و اینم نشون!
balatarin
Delicious
Twitter

0 نظر:

ارسال یک نظر