web 2.0

۳۰.۱۰.۸۸

شما در کدام خوشه هستید؟


خوشه اول
اگر شما از گرسنگی در حال مردن هستید یا بیکار یا معتاد یا فلج هستید و درآمدتان نزدیک به صفر است، به شما تبریک می گوییم. یارانه مهرورزانه توسط شخص شخیص رئیس جمهور به شما تعلق می گیرد. لذا با یک عدد کاسه ی مخصوص درب کمیته امداد یا نهادهای مرتبط تشریف بیاورید و سهیمه خود را بگیرید.
خوشه دوم
اگر کارگر پیمانکاری هستید و هر چهار پنج ماه یکبار ماهی دویست تا سیصد هزارتومان حقوق می گیرید، معلوم است که در سایه الطاف و این حرفها شما مشکلی ندارید و شکمتان سیر است. ضمن پرهیز از غرغر که به همه بدهکارید و اجاره دارید و محصل دارید و دانشجو دارید و لباس چه می شود و پول آب و برق و گاز و تلفن چه می شود و ... اصلاً مگر شما این چیزها را هم می خواهید؟ این چیزها مال مرفهین بی درد است. اَخ است.
خوشه سوم
اگر شما کارمند اداری هستید و بین سیصد تا هفتصد هزار تومان حقوق می گیرید، بحمدالله وضعتان خوب است و بهتر است به مستضعفین در لبنان و ونزوئلا و بولیوی و عراق کمک کنید. لذا مالیات شما افزایش داده خواهد شد و از افزایش حقوق هم تا اطلاع ثانوی خبری نخواهد بود تا انشاء الله عدالت برقرار شود و با خوشه اول یکسان شوید.
خوشه چهارم به بعد
این خوشه ها حق مستمندان و مستضعفین عالم را غصب کرده اند، لذا از نیروهای بسیج اکیداً خواسته می شود جهت مصادره اموال ایشان فوراً اقدام نمایند.
(هییییس! یوااااش! برادارن خودی از آنجا که به خوشه تعلق نداشته و جزو ساقه و ریشه هستند، ضمن حفظ اموال می توانند جهت نامه دریافت وامهای سنگین بی بازگشت به دفتر برادرمحصولی مراجعه فرمایند.)
balatarin
Delicious
Twitter

2 نظر:

مَتَتی گفت...

دوست محترم
من هم بیش از هر چیز دیگه ای دلم میخواد طنز بنویسم اما یکی اینکه دل و دماغ می خواد و یکی اینکه سانسور تو مملکت ما بیش از هر چیز دیگه ای به طنز حساسه!

Anonymous گفت...

عالی بود واقعا واقع با واقعیت واقع شده است.

ارسال یک نظر