web 2.0

۲۸.۱۰.۸۸

خشونت، فصل مشترک انحصارگرايان

متاسفانه وابستگان به دايره قدرت نه تنها رفتارشان و يا باتوم و زنجير و سلاح هايشان، بلکه حتي کلامشان نيز لبريز از خشونتي افسارگسيخته است.
چند شب پيش آقايان زاکاني (نماينده تهران) به هواخواهي دولت و اطاعت (نماينده مجلس ششم) به هواخواهي اصلاح طلبان در برنامه رو به فرداي تلويزيون مناظره داشتند. متن اين مناظره را سايت اصولگراي تابناک بدون تفسير و تغيير منتشر کرده. هوادارن هر دو جناح نيز نظراتشان را پاي اين مطلب نوشته اند. آنچه بسيار جالب به نظر مي رسد خشونتي عريان است که در کامنت هوادارن دولت متجلي است. نمونه هايي از اين کامنتها را در زير بخوانيد:

واقعا حالم از تابناك بهم مي خوره ...
... اطاعت تنها طبلي تو خاليست
اطلاعت از اين بيشتر نميتونست کنف و بي آبرو بشه
... بي سواد تر و توخالي تر از اين به اصطلاح اصلاح طلبان باز خودشان هستند. ...گر من جاي زاکاني بودم لوله اش مي کردم کاري مي کردم دولا دولا از صدا و سيما بره بيرون. ...
آقاي اطاعت و امثال ايشان ... در منجلاب وهم و خيال و تهمت و افترا غرق شده،...
سايت شما دو مشخصه دارد: تعصب بيجا بر سران فتنه و حقد فراوان نسبت به دلسوزان واقعي.
... تصور مي کنم که آقاي کروبي با طناب اين آقايان به اين چاه افتاده است. ...
اين آقاي اطاعت را چقدر ميشناسيد برادر محسن ؟ خوديست يا غير خودي ؟ ...
مردم خوب ميدانند عوامل اصلي فتنه کيانند و در روز نهم دي ماه بيان کردند. ...
چرا اصلاح طلبها هميشه به جاي دليل منطقي ويا اراءه مستندات قا نوني سعي در شانتاژ بازي و سرو صداي بيخودي ميکنند؟...
تابناک رسانه جريان فتنه!
خدا صدا و سيما را لعنت کند حالا که مردم فتنه را خوابانده اند از امثال اطاعت که خودش از سران فتنه است دعوت مي کند .
... (آقاي اطاعت) همه اش هم من من من من كرديد. آفرين بر اين همه خودبزرگ بيني!
واقعا آقاي اطاعت در مقابل آقاي ذاکاني حرفي براي گفتن نداشت واين آقا بيشتر دنبال اوچيگري (هوچيگري) بود . مردم هم اينها را به خوبي شناختند . اما اينها آنقدر رو دارند که از رو هم نمي روند.
شما (تابناک) هم مثل اين آقايون اصلاح طلب متقلب و دروغگوئيد. ...
(اطاعت) عقده ي رد صلاحيت مجلس رو داشت...

توضيح:
پرانتزها رو من واسه مشخص بودن مخاطب جمله گذاشتم. جاهايي هم که جمله براي پرهيز از زياده گويي کوتاه شده با سه نقطه مشخص شده.
متن کامل مناظره و نظراتش رو در اين آدرس بخونيد.
balatarin
Delicious
Twitter

0 نظر:

ارسال یک نظر