web 2.0

۲۸.۳.۸۷

تقصیر هردو هر گز یکسان نیست

ماجرا از این قراره که من یه پست نوشتم و نظرم رو راجع به جنجال دانشگاه زنجان توش نوشتم. توی این پست از نوشته زهرا.اچ.بی هم یاد کردم و مخالفتم رو با نظرش عنوان کردم. دلیلم هم واضحه: اگه اون دختر یا هر زن دیگه ای حتی فاحشه هم باشه این دلیل نمی شه که یه مرد به خودش اجازه بده با اهرم کمیته انضباطی یا هر نوع اجبار دیگه ای وادارش کنه باهاش رابطه جنسی داشته باشه.
در ضمن زهرا خانم اگر به جای تقدیم فحشهای آبداری از قبیل ( خیلی احمقانه، واقعا مسخره و برداشت سطحی )، کامنت بقیه دوستان رو هم بخونند می فهمند که ایراد از فرستندست و گیرنده ها سالمند. اگر برداشت احمقانه، مسخره و سطحی من موجب شده باشه نظر ایشون رو بد و اشتباه بدونم دیگرون هم که توی کامنتهاشون همین نتیجه رو از نوشته شما گرفتن افکارشون احمقانه، مسخره و سطحیه؟ خواهش من اینه که برگردید پستتون رو از نو بخونید و حتی اگر بر مطالب مطرح شده در اون مصر هستید هم مودبانه مطرحش کنید!

هر دو به یک اندازه مقصرند!

کامنت شیخ الشیوخ

کامنت فواد

پست قبلی من

balatarin
Delicious
Twitter

0 نظر:

ارسال یک نظر