web 2.0

۲۸.۱۲.۸۶

جشن نوروز در شرکت



دیروز پیشاپیش جشن نوروز شرکت رو برگزار کردم. خودم مجری بودم مثلاً! همون اول جشن به بچه ها گفتم اگه قراره بچه مثبت باشن و دست نزن و شادی نکنن به نوازنده می گم یه آهنگ هم براشون نزنه. البته جشن تا جایی که ممکن بود مختصر و مفید گرفته شد تا به کار همکارا صدمه نخوره. جشن نسبتاً خوبی شد. بیشتر بچه ها راضی بودن خوشبختانه. مثل همیشه چند تا از آدمای مثلاً با کلاس با حمله به آجیل و شیرینهای سفره هفت سین مقداری از توحش نهفته شون رو نشون دادن. راستی چهار تا ماهی قرمز خریده بودم که با تکونها و جابجایی ها هر چهارتاشون مردن! حسابی وجدادن درد گرفتم. کاش می شد یه جوری بی خیال این ماهی ها تو سفره هفت سین شد!
توضیح: عکس این پست عروسک حاجی فیروزه که سال قبل رو سفره هفت سین ازش استفاده کرده بودیم. برا بزرگتر دیدن تصویر روی اون کلیک کنید.
balatarin
Delicious
Twitter

0 نظر:

ارسال یک نظر