web 2.0

۹.۱۰.۸۶

موج تازه تِرزنان


به گزارش اصحاب وبلاگستان موج تازه ای از عملیات تِرزنان جهت ساماندهی وبلاگستان و در راستای طرح امنیت وبلاگی اجرا گردیده.
فیل بزرگ در پی مهدی محسنی جستجوی لانه به لانه را آغاز کرده. فیل بزرگ پیش از این نیز به سبب جمهوری خواهی و اعمال شنیعی از این دست عملیات تِر زنی را بر روی وی انجام داده بود که با بدل کاری محسنی مواجه گردیده بود. متهم مذکور خانه و کاشانه اش را بر دوش نهاده و در پی سوراخی نو میگردید. گزارشها حاکی است وی هم اکنون در این مکان به تیش تیش اذهان و نشر اکازیپ وغیره مشغول است.
همچنین دکتر مزیدی وردپرس زاده که تنها اندکی زمان نیاز داشت تا 1000 مین فرزندش را متولد سازد، مجبور به سقط جنین گردید. وی که آی تی باز بوده و وکالت بلاعزلِ وردپرس و فیس بوک در ایران را برعهده داشت، سخت از این قرتی بازی فیل بزرگ متحیر گشته. چرا که ابداً اهل آتش بازی نبوده و اهل برآورده کردن آرزوهای احساسی جوانان نیز نبوده! برخی گزارشها حاکی است، ممکن است دلیل اصلی عملیات مذکور بر روی منزل متهم دفاع ضمنی وی در یکی از پست هایش از احمدمولا و فامیلهای وابسته ایشان و یا احتمالاً پیوندیدن به یانگوم جونم اینا و عکسهای مربوط به علیا مخدره مذکور باشد.
همچنین گزارشی رسیده مبنی بر اینکه سید پاپتی وبلاگستان که به سبب حق پیش کسوتی، رفقای مجازی فراوانی دارد از هراس تِرتِرِ فیل بزرگ مشخصات ایشان را چونان کانگورویی در کیسه نهاده تا در امان باشند.
از آنجا که موج تِرتِری مذکور دامنگیر دوستان دیگری از جمله ماکان نیز گردیده پیشنهاد می شود کلیه برادران و خواهران ساکن وبلاگستان آمادگی لازم جهت برخورد با بلایای غیر طبیعی و تِرتِری را داشته باشند.
همچنین بدینوسیله ارادت خالصانه، مخلصانه، خاضعانه و پاچه خارانه خویش را خدمت فیل بزرگ اعلام می دارم. باشد که در سایه آن جناب عظیم از هر نوع تِر در امان باشیم.

balatarin
Delicious
Twitter

0 نظر:

ارسال یک نظر