web 2.0

۸.۱۰.۸۶

در حاشیه

1- عید غدیر رو به همه شما تبریک می گم و براتون آرزوی خوشی و سلامتی دارم.
2- نمی دونم نوشته های وبلاگ ارزش بحث ندارن یا خواننده هاش تنبلن یا کامنت دونی خرابه؟ به هر حال کسی زحمت کامنت گذاشتن به خودش نمی ده و من نمی دونم کلاً اراجیف می نویسم؟ کمی تا قسمتی اراجیف می نویسم؟ یا حرف به درد خور هم می نویسم؟ هم اکنون یاری سبزتان را نیازمندیم! البته این فیدریدرهای لعنتی هم مزید بر علتن.
3- اینجا که من هستم بدون ابزار عبور هیچ وبلاگ بلاگفایی رو نمی تونم باز کنم. از اخطار «امکان پذریر نمی باشد» خبری نیست ولی صفحشون اصلاً بالا نمیاد. این لامصبا به دم و دستگاه خودشون هم رحم نمی کنن!
4- قبلاً یه مطلب درباره غذایی که ما اسمش رو «گلوله چندشی» گذاشتیم نوشته بودم. پیمانکار غذامون عوض شد، اون غذا هنوز هستش ولی سایزش از اندازه توپ پینگ پنگ به اندازه توپ تنیس رسیده. می خواستم بدونم اگه بزودی سایزش رو به اندازه توپ فوتبال کردن باز هم می شه بهش کوفته تبریزی گفت؟
5- تقریباً از زمانی که بنزین سهمیه بندی شد دستمال کاغذی هم تو شرکت ما سهمیه بندی شد و به جای یه دستمال روی هر میز غذا دو برگ دستمال واسه هر کارمند جایگزین شد. حالا سوال برا ما پیش اومده اول بنزین سهمیه بندی شد یا دستمال کاغذی؟ و اگه سهمیه بندی بنزین تمام بشه این یکی هم آزاد می شه؟
6- احتمالاً چند پستی رو سیاسی خواهم نوشت. برا تنوع یه کم بازی با آتیش هم بدک نیست!
بعدنوشت:
جهت اطلاع دوستان باید بگم که در فید وبلاگ در پایان هر پست یه گزینه کامنت ( Comment ) هم هست.

balatarin
Delicious
Twitter

0 نظر:

ارسال یک نظر