web 2.0

۲۹.۸.۸۶

آنتی ویروس رایگان 1)

در ویندوز آنتی ویروس ها از جمله پرکاربردترین و مهترین نرم افزارها هستند. قیمت آنها نیز در بازارهای واقعی نرم افزار کمابیش بالاست. شاید شما هم مثل من علاقه داشته باشید آنتی ویروسی رایگان اما کارآمد و دقیق داشته باشید.
ابتدا از نسخه کرک شدهٔ نورتونNorton)) استفاده می کردم: آنتی ویروسی بسیار دقیق که بسیار به موقع به روز می شود و ایمنی سیستم شما را کاملاً بالا می برد. ایراد بزرگ نورتون Norton)) این است که سرعت دستگاه را به شدت پایین می آورد، به نحوی که اگر مثل من به سرعت مناسب نیاز داشته باشید قید امنیت آن را خواهید زد.
مک آفی ( MCAfee ) را بر روی دستگاه چند نفر از دوستان و دستگاه همسرم دیدم و امتحان کردم. شاید اشتباه کنم ولی در مقبل برخی ویروسها آن را ناکارآمد یافتم. به علاوه جدیداً ایران را تحریم کرده و با شناخت آی پی شما حتی نسخه اصلی نصب شده بر روی نوت بوک همسرم را آپدیت نمی کرد!
نسخه قبلی کاسپرسکی ( Kaspersky ) که استفاده می کردم عالی بود. امنیت بالا به علاوه افت سرعت مناسب. بزودی این نرم افزار هم راه شناخت نسخه های تقلبی مورد استفاده ما ایرانی ها را در پیش گرفت و وصل شدن به اینترنت همان و منقضی شدن زمان نرم افزار همان! البته برای اینکار هم بدلکاریهایی وجود دارد اما تا کجا می شود به این موش و گربه بازی ادامه داد. به علاوه نسخه جدید نرم افزار را روی هر دستگاهی نصب کردم سیستم عامل آن را به هم ریخت (شاید هم از کرک بدِ آن باشد). بنابراین قید این یکی را هم زدم.
پیوندهای مرتبط:
نورتون
مک آفی
کاسپرسکی
balatarin
Delicious
Twitter

0 نظر:

ارسال یک نظر