web 2.0

۲۰.۳.۸۶

محسن نامجو

چندی است نام جوانی خراسانی ولوله ای در عالم موسیقی ایران بر پاکرده. تب تندی که امیدورام زود فرو ننشیند. گمان دارم شما نیز چون من موسیقی فوق العاده وی را به همراه شعرهای عالی ای که انتخاب می کند نیوشیده اید و حض برداه اید. واقعیت این است که کل اینترنت را گشتم تا تعدادی از آهنگهایش را یافتم.

دیروز یادداشت گلایه آمیز وی را در هم میهن خواندم. من نیز چون دیگران تصورم بر این بود که وی برای گریز از تیغ سانسور اجازه داده آثارش به دست علاقه مندان برسد. و سخن وی را کاملاً به حق و معقول می دانم که حقوق مادی ومعنوی آثارش متعلق به وی است چرا که او نیز بی شک برای خود و توسعه کارش آرزوهایی در سر می پروراند و به حق توقع دست یافتن بدین خواسته ها را دارد. نمی دانم در کدام وبلاگ خواندم که پیشنهاد کرده بود نامجو شماره حسابی را اعلام کند تا ما که از آثار وی استفاده می کنیم لااقل هزینه مادی آن را نیز بپردازیم که بی شک موجب لذت بیشتر ما از آثار وی خواهد بود (بی درد وجدان). جمعیت وبستان فارسی کم نیست و توان جبران آنچه پیش آمده را نیز دارند. پس امیدوارم وی به این درخواست من جواب مثبت بدهد. از شما خواننده محترم نیز تقاضا دارم با نقل این خواهش در توسعه و عملی شدن آن در وبلاگستان مرا یاری کنید.

یادداشت نامجو در هم میهن

تفسیری بر عقاید نوکانتی

سایت محسن نامجو

balatarin
Delicious
Twitter

0 نظر:

ارسال یک نظر