web 2.0

۱۸.۱۲.۸۵

دشمنان اینترنتی


روزنامه اعتماد (16/12/85): «چند نماينده مجلس طي تذکري کتبي از اقدام وزارت ارشاد در برخورد با سايت هاي اينترنتي و تداوم سياست فيلترينگ حمايت کردند و همزمان يک نماينده عضو فراکسيون اصولگرايان برخي سايت هاي اطلاع رساني اينترنتي را ستون پنجم دشمن ناميد.

در جلسه علني روز گذشته مجلس فاطمه آليا و فاطمه رهبر نمايندگان تهران، حسين سبحاني نيا نماينده نيشابور، جواد آرين منش نماينده مشهد و ستار هدايت خواه نماينده بويراحمد و طباطبايي نژاد نماينده اردستان خواستار تسريع وزارت ارشاد در ساماندهي پايگاه هاي اطلاع رساني اينترنتي شدند. » ...


از این جمع من تنها آقای هدایت خواه (نفر دوم از سمت چپ) را که نماینده مرکز استان ک.ب (یاسوج) است به واسطه رفتارهای جالب و سخنان مشهورشان می شناسم. بقیه هم لابد سر و ته همین کرباسند و همشهریهایشان لابد بهتر می شناسندشان. از جمله این افاضات این آقا این بود که:« هر وقت زنی در تاکسی یا جایی از این قبیل روی صندلی بنشیند هیچ مردی حق ندارد تا پس از پنج دقیقه در آنجا بنشیند تا گرمی آنجا را حس کند!» و کسی که وسعت دیداش در این حد است توقعی بیش از این هم نمی توان از او داشت.

گر چه می دانم اینها که اینچنین بر اینترنت می تازند سالی یک بار هم در آن گشتی نمی زنند، با این حال برای اطلاع برخی از همفکرانشان دو نکته را یادآوری می کنم:

1- حضرات سوراخ دعا گم کرده اند. ایران این روزها شده کیسه بوکس و هر کشور در پیتی از راه برسد یک مشت حواله صورتش می کند، آنوقت مجلسیانِ مملکت در میان اینترنتی ها در پی دشمن می گردند و مملکت اگر هم دشمنی درونی دارد کسانی اند که آن را به وسط رینگ کتک خوری می برند.

2- در اینترنت اینقدر دست بالای دست هست که شک ندارم اطلاعاتی ها اطلاعاتِ پدراجداد ما را هم به طور کامل درآورده اند و اگر جماعت با اسم مستعار می نویسند نه به جهت آنها که از شر ناواردانی مثل همین حضراتند که نمی توانند دوست را از دشمن تشخیص دهند یا تشخیص می دهند و نمی صرفد که اینطور نشان دهند!

balatarin
Delicious
Twitter

0 نظر:

ارسال یک نظر