web 2.0

۱۳.۱۱.۸۵

اوضاع سیاسی

اوضاع سیاست خارجی این روزهای ایران رو حاجی واشگتن به خوبی تو این مطلب شرح داده که اگه حوصله سیاسی خوندن داشته باشین چیز خاص دیگه ای واسه گفتن نمی مونه. اوضاع هم اینقدر قمر در عقرب و اعصاب خردکنه که چندان حوصله ای واسه نوشتن دربارش نیست.

در ضمن شمس‌الواعظین حرفای جالبی زده که خوندنش خالی از لطف نیست:

{{ هم اکنون ایران در سه جبهه «بحران عراق»، «خاورمیانه و لبنان» و «بحران پرونده اتمی» در معرض تهدید است و هرچه سریعتر باید راهکارهای مناسب برای خروج از بن‌بست‌های احتمالی در این خصوص اندیشیده‌ شود.}}

راستی توجه کردین این چند روزه آقای رفسنجانی چه قدر فعال شده! خیلی از ماها اگر چه از خیلی از انحصارگرایی های سیاسی و اقتصادی زمان زمامداری ایشون چندان دل خوشی نداریم، ولی گمونم سر این قضیه اتفاق نظر داشته باشیم که ایشون همیشه مشی نسبتاً میانه روتری نسبت به خیلی از بخشهای دیگهٔ حکومت داشته. الان هم دیدارش با سفیر انگلیس و بعدش آلمان، سخنرانیها و چراغ سبزهاش به طرف دیگهٔ دعوای هسته ای نشون می ده که مقامای ارشد نظام تمایلی به ادامه اظهارنظرهای داغ ندارن و این رو این روزا به صورت غیر مستقیم و گاه مستقیم تو حرفای اونها می شه دید. امیدوارم تجربه اینجا به درد بخوره و اجازه ماجراجویی از ماجراجوها گرفته بشه.

balatarin
Delicious
Twitter

0 نظر:

ارسال یک نظر