web 2.0

۲.۱۱.۸۵

گوجه و حضور میلیونی

رئیس جمهور:« از میدون میوه و تره بار محل ما گوجه رو 1200 تومن بخرید! »

سلام!

من گرگعلی هستم. دارم از شبکه «بلوط» برای شما گزارش تهیه می کنم. ما الان سر کوچه رئیس جمهور اینا هستیم و ازدحام جمعیتِ مشتاقِ همیشه در صحنه در میدان میوه و تره بار این محله همه رو شگفت زده کرده. خبرگزاری خارجی « از این آش نپرس» از حضور میلیونی جمعیت در این جا گزارش داده. بگذارید نظر این هموطن را که از جنوبی ترین نقاط ایران در هرمزگانِ تنگه بندِ غیور تشریف آوردن جویا شویم:

- « شما چرا به این جا تشریف آوردید؟ »

- « والّا مردم ما تا حالا این گبوجه که رئیس جمهور فرمایش کردن ندیدن. تیر و طایفه مون پولامون رو جم کردیم اومدیم یه دوجین بخریم تا ببینیم غیر نون خالی می شه چیزای دیگه هم خورد؟ این آقا لره و این برادر کرد و اون اخوی بلوچمون هم به همین خاطر اومدن. »

بله! همچنان با ما باشید از میدون میوه و تره بار رئیس اینا! اجازه بدید نظر هموطن دیگمون رو از شمالی ترین نقاط ایران قهرمان در اردبیل رضازاده پرور به اینجا اومدن رو هم بپرسیم:

-« نظر شما در این مورد چیه دوست عزیز! »

- « خیلی خوبه! فقط بگین وگتشو بیشتر کونن! ما چند سال دِ که گیر بربری هیچی نداشتیم بخوریم حالا شانس بیاریم این گوجه گیرمون بیاد ببینیم مزش چیه.»

بله؟ چی؟ آهان! خوب، بینندگان عزیز! همکارانم از اون از اون عقب دارن میگن3000 تومنه. تا من ببینم قضیه چیه، شما چند تا پیام بازار گرمی ببینید لطفاً.

balatarin
Delicious
Twitter

4 نظر:

peyman گفت...

من هم تازه رسیدم این ته صف هستم اگه محمود کوتوله رو دیدید بگید یک کیلو گوجه برا ما هم کنار بذاره!

peyman گفت...

من هم تازه رسیدم این ته صف هستم اگه محمود کوتوله رو دیدید بگید یک کیلو گوجه برا ما هم کنار بذاره!

حاجی کنزینگتون گفت...

ده این آقای احمدی نژاد، تا اونجا که من می دونم، خربزه می ده بیرون. حالا از کجا گوجه ارزون گیر آورده من نمی دونم

حاجی کنزینگتون گفت...

ده این آقای احمدی نژاد، تا اونجا که من می دونم، خربزه می ده بیرون. حالا از کجا گوجه ارزون گیر آورده من نمی دونم

ارسال یک نظر