web 2.0

۲۷.۹.۸۵

برنده مسابقه

واقعاً خوشحال و ذوق زده هستم. چرا؟ به این دلیل:

من تو مسابقه وبلاگ نویسی درباره ایدز شرکت کردم. بعد هرچی دنبال نتایجش تو سایت موسسه زندگی مثبت و وبلاگ داورا گشتم چیزی ندیدم. امروز یه مطلب دیدم که باورم نمی شد. فکرش رو بکن! بچه مثبت (مثبت بودنش رو زیاد جدی نگیرید) برندهٔ مسابقه شده. اون هم مقام اول! اگه اسی بشنوه از خنده روده بر می شه! دیدی اسی؟! دیدی تو کلش غیر کاه چیزای دیگه ای هم هست؟ راستی مطلبی که این دوست عزیز ما در مورد موسسه زندگی مثبت و مسئول این موسسه نوشته حتی از خبر برنده شدنش هم جالب تره. بخونین تا بدونین که راست می گم. به هر حال به مناسبت این اول شدن ضمن اینکه حق گرفتن نصف جایزه رو برای خودم محفوظ می دونم (به علت معرفی موسسه به ایشان)، این شعر زیبا رو که اثر یه شاطر معاصره بهش تقدیم می کنم:

کچل زیباست

کچل آتشگهی دیرینه پابرجاست

...

پی نوشت:

الان دیدم که خبر کامل برنده ها و مراسم و ... رو توی سایت موسسه هم گذاشتن.

balatarin
Delicious
Twitter

2 نظر:

یکلربلاگ گفت...

خسته نباشی متتی جان.. ما که از این انتخابات زیاد خیری ندیدیم ولی شما مطالب جالبی درباره اش نوشتی

یکلربلاگ گفت...

خسته نباشی متتی جان.. ما که از این انتخابات زیاد خیری ندیدیم ولی شما مطالب جالبی درباره اش نوشتی

ارسال یک نظر