web 2.0

۲۷.۹.۸۵

دوشنبهٔ انتخابات

شمارش آرا اینقدر کند پیش میره که صدای همه رو درآورده. از اصلاحطلبا و اصولگراها گرفته تا حتی حامیای دولت. از این که بگذریم، نتایجی که تا امروز صبح به دست اومده خیلی جالبه.

نتایج شمارش آرای شهرستانا بالاخره اعلام شده که نتایجش رو اینجا می تونین بخونین. البته من هنوز هم معتقدم عضویت نامزدها توی جناح ها و حزب ها اونجا چندان مهم نبوده و وابستگی قومی و قبیله ای حرف اول رو میزنه.

نتایج خبرگان از این هم جالب تره. رفسنجانی و روحانی رای آوردن و چه جور هم! به نظر میاد لیست منهای اونها بدجوری سنگ رو یخ شده. خبر کاملش رو فارس نوشته.

اولین نتایجی که از انتخابات شورای تهران ارائه شده نشون میده که سه تا ورزشکار بالاهای فهرست قبولیها هستن (قابل توجه سیاستمدارا). نمی دونستم دبیر هم کاندید شده. از قرار کاندید مستقله. من که ازش خیلی خوشم میاد. غیر از اون ساعی و خادم هم ورزشکارای با فکری هستن که به نظرم قدر رای مردم رو بدونن. (وای!!! فقط فکرشرو بکن که یکی از سیاستمدارای حاضر در شورا براشون شاخ و شونه بکشه! چه شود!). همونجور که می شد حدس زد ابتکار و مسجد جامعی و نجفی هم شانس زیادی دارن. طلایی و چمران هم از اصولگراها به نظر میاد بارشون رو بستن. لیست رایحه خوش خدمت که کلی هم رو خودش حساب باز کرده بود اینجا هم وضع جالبی نداره. خبر کاملش رو تو فارس یا ایسنا یا هم مهر می تونین بخونین.

balatarin
Delicious
Twitter

0 نظر:

ارسال یک نظر